10 Kasım 2008 Pazartesi

sonsuz başlangıç

layinkat,bir muharebe meydanında nice kan içmeye sevdalı serseriyelerin arasında araladı zammanı.mekkan yine yokoldu ve başladı yolculuğumuz.yine bir gemi öyleki kürekleri kürek kemiğimizden yapılmış.bir atlas var ki -sırrını veremem- tüm dünyanın güçsüz gizemlerinin saklı olduğu mahzenin anahtarı,herşey onun üstünde ve herşey onun altında ve hiçbirşey yokki ondan gayrı olsun.serzenişleri duyuldu kölelerimizin,çekin dedim kürekleri kükredim ve bir arslandan farksızdı bedenim.layinkat öğreticim ve melekelerimden biridir benim.onun yokolacağı zammanda gelecekti ve bildirilmişti zammansız mekkanda yazılan ve benliksizliğime bildirilen kitabımızın ilk harfini okuduğum zamman.korktum.çok sonrası geçti yoksuzluğumun bir varsızlıkta iniltilerini hissettim.dalga dalga yayılıyordu birşeyler,titreşiyordu herşey yine.sonrası sonsuz,sorma.ki söyleyemem çoğunu bildiklerimin.layinkat seslendi ve bittim.ve sonsuz başlangıç buydu


bir ölümsüzün güncesi

Hüseyin MAVİCE

Hiç yorum yok: