10 Kasım 2008 Pazartesi

girdab

bir denniz gördüm yine.niye bu kadar çoktu diye düşüneyordum ve bir ağıt duyuldu.bir girdabla konuşuyordu sivarna.sivarnanın işi zor.zor ki yaşamak misli birşey.ne biçim ağıtsa bu anlamadım ve göğüldeyordu girdab ayrıca güleyordu.denniz buludun havariyesi oldu dedi sivarna.sivarnaya soru sormak imkansız.ancak o konuşur tüm imkansızlıkların bir rahme peydah olduğu zammanda.zammanlar ötesi bir mekkan bulunmuşdu da herbirşey bulamayordu o yokluğun döğümledigi zammansız kavramlar arasında.göğüs boşluğuna iki darbe indirmeden önce düştü yükseklerden bir girdabın içine ve denniz girdabı içine çekeyordu.layinkat yükseldi sonra ve uyandırıldı.gemi de çoktan batmıştı.sonra anladım denniz denniz değil girdab da girdab.ben hortuma girdab deyordum rüyamda havaya da dennizsiz bir hayat.sonlu bitimin ilk harfi yeni kitabımıza yazıldı ve yeni bir hayat başkaldırarak kendine başladı


bir ölümsüzün güncesi

Hüseyin MAVİCE

Hiç yorum yok: